Tuesday, March 20, 2012

Kenapa sekarang??....Esok result SPM dah nak keluar.

Jam menunjukkan pukul 12.30... lagi setengah jam nak balik tiba-tiba....
masuk cik gu Mazlah:...oooo ni keje gila ni..esok dah nak keluar result ... sekarang baru cakap staff pejabat tak sempat nak sort sijil pelajar...tension..tension..aku dah lah ganti orang..aku lak yg kena buat semua ni.


Aku & kak Shahina: Sabar.....sabar..
Mazlah: sijil BI..BM..Sains..P.Islam..Sijil berenti..ada yg tak cop la.. kenapa sekarang baru cakap pejabat tak boleh buat.. kalau awal..awal kan x de la kelam kabut macam ni..




Mazlah: aku tak kira ..aku nak minta tudung pearl haya dgn Baya.

Aku: Eh..kena ada bukti mazlah......

Kak Shahina: Noriah ambil gambar!..

Aku: Ha ah la... nanti aku ambil gambar masuk blog.. baru la  Baya caya..  lepas tu jgn lupa minta untuk aku sehelai...  he..he.










Lepas tu masuk lagi sorang...

 
                                         













Hakim: Umi bila nak balik??
Umi : Kejap la..umi kena OT ni hah...


Manakala yg ini...
Boleh tersenyum sebab bukan guru tingkatan..

TAPI.. kesimpulan nya ...itu lah GURU.. bagi la apa saja.. sesingkat mana masa... semua nya akan siap.. sanggup korbankan apa saja demi anak murid dan sekolah..
TAHNIAH!!! UNTUK SEMUA YG BERGELAR GURU..




2 comments:

  1. Nice post, thanks for sharing this wonderful and useful information with us.
    1978 Chrysler Cordoba AC Compressor

    ReplyDelete
  2. wah glamour aku...tak sangka kan main character...best actress gitu...ni dulu semalam baya....one day before result release...mengomel2 akak sebab pantang tul kena wat keja last minute...bengang gile ngan pembuat sijil yang x settlekan keja mereka... dah la ofis suh sorting last minute...pas tu nk kena lengkapkan sijil ngan cop mohor n cop nama bos.. mana akak x membebel..nasib baik kena kelas tambahan.. time tu la den siapkan...siap nk minta tudung pearl haya free 1 dr awak hiks..tapi semua dh settle semalam..alhamdulillah....apa2 pun pasti ada hikmah disebaliknya kan...

    ReplyDelete